.

Ilmu Kebal Atuk Saya.

Posted by Lutsinar Rabu, 3 April 2013 9 comments
Menyimpan  semula kisah di awalan pengganas Sulu menyerang Sabah, mereka seolah- olah benar-benar yakin untuk menawan Sabah dan bersedia bertempur dengan pasukan keselamatan. Rupanya keyakinan mereka
adalah kerana mereka telah dipersiapkan dengan tangkal dan Al-Quran kecil di pinggang.  Dalam akhbar hari ini, pasukan keselamatan mengakui mereka telah dihujani peluru sehingga baju koyak rabak namun tiada setitik pun darah membasahi tubuh mereka. Menyingkapkan tentang ilmu kebal orang jawi (Melayu), terlalu banyak jika dirujuk kepada jenis tangkal dan amalannya.

Atuk saya mempunyai ilmu kebal, pada 13 Mei, ia telah diganyang oleh sekampung orang cina dengan pelbagai senjata tajam termasuklah kopek kelapa dengan penuh emosional. Namun ada seorang cina seorang temannya yang berbangsa cina menyuraikannya tetapi tidak berjaya. Namun entah apa yang dikatakannya mereka terhenti secara tiba-tiba dan terpaku melihat keadaan atuk saya yang tidak mengalami apa-apa kecederaan duduk bersila sambil menyapu kekotoran di lengan bajunya. Melihat keadaan tersebut mereka  menyembah-menyembah meminta maaf. Kawan atuk saya menarik tangan atuk saya untuk berdiri dan menemaninya sehingga sampai melepasi kawasan perkampungan cina.

Atuk bertanya apa yang dikatakannya bagi menghentikan mereka membelasah nya,. Saya katakan kepada mereka yang awak kebal senjata tajam dan peluru, orang Jepun pun tak boleh buat apa-apa. Itu sebab mereka berhenti..

Apa sebenarnya kebal yang atuk saya miliki?. Begini dalam keturunan saya setiap generasi wujud seorang yang akan lahir  dalam bentuk telur (keluar sekali dengan sarangnya dan air ketuban tidak pecah) dan pada generasi saya. Saya dilahirkan begitu. bidan bertanya kepada ayah saya macam mana dan ayah saya membuat keputusan tidak payah kerana ayah saya faham keadilan Allah SWT semakin banyak kelebihan seseorang itu maka semakin banyak kekurangan pada bahagian lain. Dan kekurangannya ialah dari aspek harta yang kurang berkat dan kehidupannya hanya sekadar ada aje atau dengan kata lain miskin harta benda.

Jika sekiranya ayah saya bersetuju, maka ia perlu menyediakan kain hitam dan segenggam garam kasar dan si ayah perlu melapik kain hitam dan seterusnya menggigit sehingga pecah sarang bulat tersebut dengan dimulai dengan ayat-ayat tertentu dalam al-Quran. Setelah pecah kelongsong tersebut perlu disimpan dengan garam tadi dan seterusnya ........

Anugerah ini Allah berikan kepada anak kerana ibu tersebut melahirkan anak dengan kepayahannya yang lebih dari wanita yang bersalin biasa. Cuba bayangkan melahirkan tanpa air ketuban yang bertindak sebagai pelincir untuk bayi keluar. Tentu lebih sukar.

Biarpun begitu ter kadangkala dengan izin Allah SWT ia muncul sendiri tanpa disedari atau disengajakan. Saya pernah berlari melanggar batu lapik tiang dan patah 2. Saya mengalami kemalangan dengan kawan saya langgar depan- depan, saya tidak mengalami sebarang kecederaan dan kawan saya pengsan. Selain daripada itu, sepanjang saya berkenderaan naik motosikal dan kereta yang telah beberapa kali terbabit dalam kemalangan (2 kali dengan lori) yang pada zahirnya boleh membawa maut,

Allah SWT memelihara saya, saya hanya mengalami luka-luka ringan sahaja.  Dengannya saya akan terkenang kepayahan ibu saya melahirkannya lantaran itu Allah memelihara saya lebih berbanding orang lain.

Berbalik kepada ilmu kebal orang Melayu yang lain adalah seperti ilmu kebal selumbar buaya, ilmu kebal masyarakat kubu dan mereka yang memakai rantai emas babi tunggal (pernah masuk kampung saya semasa saya kecil). Namun saya tidak pasti  ilmu badan memanggil kepala adalah dikategorikan dalam ilmu kebal. Jika ada kesempatan dengan Izin Allah, saya akan menceritakan kupasan tentang  ilmu kebal ini dan pengalaman individu tertentu ketika berhadapan dengan penjajah.

Wallahualam

9 comments:

Unknown berkata...

Materi Pelatihan Ilusionis Anda dapat mempraktekan langsung tanpa perlu berhubungan dengan hal gaib seperti ritual, mantra, puasa dan sejenisnya. Berikut ini materi-materi yang diberikan dalam pelatihan Ilusionis :

1. Telepati dari jarak jauh bisa menebak warna baju teman, angka yang ditulis. Telepati bisa dilakukan bahkan menembus lintas pulau dan negara.

2. Santet Api : membuat tubuh orang lain atau orang yang sakti sekalipun akan merasa kepanasan.

3. Ilmu Kebal Silet (Anti Cukur Rambut).

4. Memotret mahluk halus dengan kamera HP manapun. Bisa dipotret atau divideokan.

5. Membengkokan paku dengan wajah.

6. Tehnik membuka borgol dalam hitungan detik. Bisa gunakan borgol biasa yang dipakai security.

7. Menghilangkan benda, memunculkan uang dari udara, merubah daun menjadi uang.

8. Menebak kartu dalam posisi tertutup. Menebak kartu dari jarak puluhan meter mencakup warna dan bentuknya. 100% tidak pernah salah

9 Ilmu uang balik, yakni uang yang anda belanjakan akan balik lagi.

10. Menerbangkan benda.

11. Tisu berubah menjadi uang.



http://pelatihanintienergi.com/pelatihan-ilusionis.php


0812 8202 7639 / 085 777 269 266

Unknown berkata...

http://kreasimasadepan441.blogspot.com/2017/11/sekolah-cuma-sampai-kelas-1-sd-pria-ini.html
http://kreasimasadepan441.blogspot.com/2017/11/ada-piramida-misterius-di-dasar-laut.html
http://kreasimasadepan441.blogspot.com/2017/11/gunung-agung-meletus-asap-dan-abu.html
http://kreasimasadepan441.blogspot.com/2017/11/kedatangan-seorang-pembantu-montok-yang.html

Tunggu Apa Lagi Guyss..
Let's Join With Us At Dominovip.com ^^
Untuk info lebih jelas silahkan hubungi CS kami :
- BBM : D8809B07 / 2B8EC0D2
- WHATSAPP : +62813-2938-6562
- LINE : DOMINO1945.COM
- No Hp : +855-8173-4523

betturkey giriş berkata...

betmatik
kralbet
betpark
tipobet
slot siteleri
kibris bahis siteleri
poker siteleri
bonus veren siteler
mobil ödeme bahis
BB4W

vasily berkata...

bahis siteleri
https://bahissiteleri.io
betboo
onwin
mobilbahis
NVT43C

ofsayt berkata...

bitcoin nasıl alınır
binance hesap açma
sms onay
binance hesap açma
A0MA

caner berkata...

salt likit
salt likit
heets
canlı sex hattı
https://girisadresi.info/
GWDU

emre berkata...

batman
bilecik
bingöl
bitlis
bodrum
ZC33

pınar berkata...

dijital kartvizit
referans kimliği nedir
binance referans kodu
referans kimliği nedir
bitcoin nasıl alınır
resimli magnet
DX1

kemal berkata...

şirinevler
esenyurt
denizli
malatya
bursa
6İMK

Catat Ulasan

e-referrer

.

Hak Cipta terpelihara

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Terima kasih

Lain- Lain