.

Perihal

Posted by Unknown Khamis, 14 Mac 2013 0 comments
Blog ini diolah berdasarkan keyword yang agak tinggi di internet bagi meningkat trafik. lantaran itu keywordnya adalah arena, kisah dan guru. Ia digarap menceritakan perihal perjalanan saya seorang guru yang telah berkeluarga mengharung kehidupan di Sekolah Seri Utama, Sungai Besar sebagai guru. Berdasarkan opsyen saya adalah guru Matematik dan Sains.

Di sekolah tersebut saya mengajar subjek Sains dan pejabat utama saya adalah makmal sains. Selain daripada itu saya telah diamanahkan menjawat jawatan tambahan sebagai setiausaha HEM. Segala apa yang berlaku di sekolah dan juga perihal yang berkaitan dengan pengajaran dan pembelajaran akan dibawah tag label GURU. 

Selain daripada saya admin, suami  dan anak saya turut menyumbang artikel di blog ini. Suami yang berkerja sebagai petani akan menghidangkan tips dan kaedah pengadalian sawah bendang yang bermanafaat dalam meningkat hasil pendapatan padi. Segala maklumat mengenai pertanian akan diletakan pada tag label ARENA. Secara amnya tag arena adalah kategori am atau uncategorized. Beliau juga mempunyai kebolehan dalam bidang komputer dan internet. Beliau telah terjerumus dalam bidang ini semenjak 1981 lagi semasa komputer masih lagi berskrin hijau dengan aturcara Worstar, Basica dan juga Paintshop. Untuk artikel yang berkaitan dengan komputer dan internet akan dikategorikan pada tag label BLOG
 
Manakala anak saya akan bercerita kisah pahit mahungnya sebagai pelajar yang belajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Besar akan memalitkan kisahnya di tag label Kisah. Selain daripada tag kisah bercerita kisah pengalaman kami seperti bercuti dan juga kisah-kisah rakyat dan kehidupan orang lain yang memberikan pelbagai pengajaran dan teladan. 

Menerusi ruang blog, arena kisah guru ini saya selaku manusia biasa yang tidak sunyi daripada melakukan kesalahan dan kesilapan. Lantaran itu saya menyusun sepuluh jari kepada rakan sepejuangan dan murid-murid atau bekas murid-murid saya sekiranya ada terdapat kesilapan dan tutur kata saya yang mungkin menguris hati anda semua. MAAFKAN SAYA.

Akhir sekali saya ucapan ribuan terima kasih kerana mengunjungi blog ini dan sekiranya ingin menghubungi saya sila hantarkan email kepada saya menerusi pautan ini ataupun klik facebook dan twitter pada halaman utama blog Arena Kisah Guru ini.

0 comments:

Catat Ulasan

e-referrer

.

Hak Cipta terpelihara

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Terima kasih

Lain- Lain