.

kokurikulum

Posted by Unknown Rabu, 8 Mei 2013 0 comments
pada hari ini yang paling mengecewakan buat diriku.....kakak angkat aku seperti tidak mengedahka diriku ku...walau adew kokorikulum....bila buat perbincangan aku masuk group drang lpas latihan silat aku menuju ke group diorang....aku brtanyew kta maksimum 4 org npe adew 5 org dorg snyap je mcm aq x der x situ...bla air mata ku mnjalir bru mrka mntak maaf....mcm bru sdar aq adew kat situ....mcm x sangka je kakak2 angkat aq prangai mcm 2...wlau aq diantara pling kcil dlam adil bradik angkat 2......ksediahan berakhir ktika pulang wlaupn lambat adik2 ku pndai buat diriku terhibur...mereka yang aku perlu ketika susah dan snang...bla aq sdih mereka sdia mendengarnyew...bla aq snang diorang yang telah membuatkan diriku mnjadi senang....wlau aq mnjadi anak sulung dan cucu sulung adik beradik dan keluarga yang sring mnbrikan pndpat....

0 comments:

Catat Ulasan

e-referrer

.

Hak Cipta terpelihara

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Terima kasih

Lain- Lain